Saturday, April 10, 2010

Family Come First

"We Begin and End With Family"

-rindu sgt2 kt family ku, rasenyer dh hampir 3 bulan aku x balik uma, x taw la mcmanew keadaan kt sane...
-walaupun aku adew ramai kawan tp x sume leh diharapkan, btol kate mak aku, kawan memang ramai tp teman 1 dalam 1000...
-so skunk nieyh kene la survive sendiri sebab 1 day aku kene berpijak gak ngan kaki sendiri, malu lah dh besar2 pun masih nk harapkan orang...
-and aku sedar, kawan adew bilew time senang jew, bilew susah die hilang, tapi family@keluarga, susah atau senang, die tetap adew untuk membantu, xkn adew apew yg dapat memisahkan ikatan ini, sayangilah keluarga seperti mana mereka menyayangimu...
-kitew memulakan kehidupan dan melihat dunia buat pertama kalinya bersama keluarga, juga pabila kitew pergi untuk selamenyer, keluarga adew bersame kitew untuk berdoa dan mengebumikan...

-sekian~

2 comments:

  1. along :(
    sedih aku dgr . . .
    sabar oke. . .
    kawan mmg ramai, yang baik tak tentu lagi . .
    chill bro . .

    ReplyDelete
  2. hahahaha....
    sememangnyer....
    tunggu la aku kaye nanti...
    nk jew pijak sowang2...
    :P

    ReplyDelete